lördag 6 juni 2009

Jaha, då var det storasyters tur att fylla i denna käcka ´"självintervju" min lillasyster hittat på. Allt för att ni ska få lära känna oss bättre.

Namn: Cecilia
Smeknamn:Cilla
Kön: Kvinna
Ögonfärg: Grön-blå
Hur är ditt hår: Kort, spretigt och aldrig så långt och svallande som jag önskar
Syskon: Lilla syster yster Anna
Höger eller vänsterhänt: Höger, men mycket går med vänster också
Civiltillstånd:Gift, barn, bonusbarn, volvo, hund och gård. Allt som skrämmer andra.......
Har du bil: Merca och volvo.
Vilken bil önskar du dig: En "bubbla" av den äldre modellen. Härligt "tickande".
Favoritfilm: Jag somnar ju alltid mitt i, men ok, jag är barnsligt förtjust i triologin, Sagan om ringen.
Låt: Fields of Gold med Sting
Tv-serie: Trädgårdsprogram och Morden i Midsomer. Tittar sällan på TV.
Mat: Ja, det äter jag.... gärna Lax.
Inredningsstil: Lantligt, shabby och vitt i en salig blandning.
Disneyfigur: Tingeling
Färg: Grönt och rosa.
Festa/sitta hemma: En kombination av de båda inklusive mat och vänner är aldrig fel.
Sommar/vinter: Vår
Natt/dag: Dag, natten sover man på.
Soluppgång/solnedgång: Soluppgång, men nedgången är också trevlig
Diamanter/pärlor: Det kvittar lika.
Favoritblomma: Engelska rosor
Är du glad: För det mesta, men gråter lite väl ofta ibland
Vilken sak kan du inte leva utan: Min familj
Har du badat naken ute: Jepp!
Sover du med gosedjur: Inte sedan jag träffade Jocke.
Har du några piercingar: Inte längre.
Har du några tatueringar: Jepp
Vad har du på dig just nu: Smutsiga mjukisbyxor, skitig tröja, jag städar ju egentligen....
Vad lyssnar du på just nu: Gubben från if i telefonkön, plats nr 41...suck
Favoritsport: Rugby
Vad gör dig glad: Mina barn och vänner. Vackert väder.
Har du linser eller glasögon: Nej
Vilka är dina framtidsplaner: Att utveckla vår rörelse, få ett stabilare liv och må bättre
Vilken är din värsta sjukdom hittills: Cystor på äggstocken
Vad är du mest rädd för: Sjuka människor som går lösa i vårt samhälle
Har du några djur: 3 katter, 2grisar, en, hund, en kanin och ett får
Vad gör du en ledig dag: Städar tyvärr, skulle vilja ligga på knäna i trädgården eller fixa med möbler och inredning istället.